OS-Hockey...

Tisdag 16 Februari: 

Trött. Varit uppe och glott på damhockey inatt...  jag alltså, Mickis däckade juh...

Dags för vår Alla hjärtans dag-middag ikväll - äntligen...
Mickis lagade baconlindade kycklingfiléer med pommes. Jag fixade bearneise och sallad. MUMS!! :o)
Kameran tyvärr död... :o/

Onsdag 17 Februari:

Mickis ville ha en kram... så jag tog mig ut till hennes jobb... ;o)



Man är så jävla snygg ute i snön och kylan med en fucking mössa på huvet... :oS



På kvällen kilar jag över hem till Jenny...
Vi snackar skit, käkar popcorn och glor på film...



Sen hem och väcka flickvännen vid ett... hon vill glo på hockeyn såklart.
Jag väcker henne och dukar fram chips och grejer...
...men hon är inte så jäkla pigg, hahah...



Mja hon missad ejuh inte direkt nån rolig match iaf...storstryk...



Här står det 13-0, shit... :oS



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 17:32:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0