Oproduktiv bakisdag!

Söndag 28 Mars:

Bakisdag igen!
Orkar inte med någonting.
Och lämnar inte lägenheten på hela dagen!
Sängen är det som lockar idag. Bara slöa. :o)
Beställa hem pizza... Och så var Ola snäll också och körde hit Cola till oss! :oD Hahah... :oP
Serier, serier, serier...

Så pass produktiva var vi igår alltså!

Jajoo iofs så satte jag upp mina badrumshyllor också!
Inte de nya jag köpte på Åhléns, för de funkade inte heller!!!! *suck*
Utan de jag köpte först! Efter mindre modifikation på hyllorna gick de att använda iaf! De sitter inte uppe lika bra kanske.. men jag hoppas på att det skall hålla iaf!
Och jag är nöjd med hur det ser ut iaf!! :o)



En krok köpte jag till kattbajspåsarna också! Fiffigt och fint... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Torkeldaniela

Great site. Good info

2011-03-04 @ 08:27:12
URL: http://torkeldaniela.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0