Melodifestival - deltävling 4

Lördag 27 Februari:

Fest hemma hos mig!
Ska titta på Melodifestivalen först, sen mer party at my place och slutligen utgång också!

Hinner inte städa så mycket... men sht happens... får väl släcka ner lite och ha mysbelysning, så syns inte all damm och skit, hahah... :oS Jaja, trevligare iaf att inte ha taklampan tänd liksom...
Är skitstressad innan gästerna skall komma... och knappast klar.
BW kommer först. Mickis får underhålla henne medans jag fixar till ett till fint arrangemang med ljus och grejer. Ja va fan, har inte alla ljus och potpurri m.m. bara liggandes ifall man skulle liksom behöva...!? :oS Hehh... ;oP






Första outfiten... Mmm kände mig tvungen att byta om sen innan utgång... :oS




Ja det är juh fortfarande OS, så skidorna står på i bakgrunden (utan ljud)... Hehh...










Gitarren åker såklart fram. Mickis och Lollo sjunger i stämmor...







♥  :o)



Ja självklart brottades Mickis även ikväll... alltid.



Anna har pickat hål på stackars Mickis!



Utgång då... drunkos...



Efter taxifärd hit och dit hamnar jag till slut på Flamingo!




 

Dans på Flamingo!
Hatar jävla Youtube som gör att videos blir mörkare när man laddar upp dem där!!! :o(


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0