Köttbullar med potatismos och kantarellsås!

Tisdag 23 Februari:

Det råder snökaos i Stockholm... och jag ska jobba inne i stan idag!
Lokaltrafiken strular såklart, så jag får åka i god tid...
Åker hemifrån 2 timmar innan jag ska börja jobba, måste va på säkra sidan juh... :oS
Hinner i tid som tur är..

Dagens lunch bestod av det jag lagade igår och inte ville servera Mickis.
Spännande nu, eftersom ajg inte ens smakat på maten innan! :oS
Jag har tur dock! Det var fullt ätbart! :o)





Det är Ecco i Gallerian som har äran att ha mig jobbandes hos sig idag. :o)

Passande att jag kommer dit eftersom de tydligen har rea på slampor nu!!? ;o)





Just nu är det REA blandat med vårnyheter... säsongsövergång.





Efter jobbet hem och en liten promenix med flickvännen... to get some food!
Souvlaki kycklingspett!!! MUUUUUUMS!!!!!!!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0