Jag är juh så jävla pigg och fräsch idag!!! ♥

Gomorron...
Jag måste få visa hur miserabel jag ser ut idag! Håll i hatten nu!
För jag har värsta allergin idag och allergitabletterna är slut - måste gå och köpa på vägen till jobbet sen...
Sen har jag ont i halsen också... och är sååå jävla trött!




Hahahah sååå jävla snygg idag!!! Med rödsprängda ögon och allt, nice!


Men när Mickis drog iväg till jobbet imorse gick jag minsann upp - och ner till tvättstugan! För kvinnan min behövde rena kläder... Så jag fixar då. :o)

Första gången jag använder tvättstugan i mitt nya hem då!


Nu ska jag ner snart och kolla om tvätten är torr än...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0