Hittade ett par gamla strumpbyxor...

Tisdag 23 Mars:

När Mickis slutar på jobbet är det dags för mig att till slut dra mig upp från sängen och klä på mig... Ska iväg och möta henne. Bra med en prommis...

Hittade ett par flera år gamla strumpbyxor i min enorma stash av strumpbyxor!
Tyckte de var fina! Nu alltså! Har dock inte använt dem särskilt mycket förut - för jag kommer ihåg att jag tyckte de var rätt fula!!! SÅÅÅ - Hade jag dålig smak förut eller nu!?!?? :oS
Och ja alltså, jag har rätt så många par strumpbyxor.. :oS


Passa på att handla lite mat också kanske... :o)

Sedan hem igen då... laga mat, äta, byta om för målning ikväll... gosa lite med katterna...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: camilla

ta bort alla strumpbyxor för flickor

bara för männ

ska bara ha sånna på sig

och det är sant ja

och det allvar

2010-07-21 @ 13:08:03
Postat av: Anonym

ta bort alla strumpbyxor för flickor

bara för männ

ska bara ha sånna på sig

och det är sant ja

och det allvar

2010-07-21 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0