Förfest hos Tommy, sen UNO på Dala...

Lördag 20 Mars:

Efter jobbet hem... Kommer hem till två småsura (?) gnagarbrudar som kollar på fotboll... Mickis och Jeanette alltså. AIK spelade visst 0-0 igen....

Sen senare, ombyte och möta Jenny... och sedan iväg hem till Tommy och förfesta lite.

Förfesten blir konstig för vår del... Jag och Mickis drar oss undan och bara gnabbas, eller vad man nu ska säga... *suck* För hon prata' inte med mig utan bara gör... Kommunikation tack! :o)
Så... följa med ut och dansa eller inte... det är frågan... Njaeee...
Sedan när vi ska dra iväg ut på krogen så vänder de andra, för att Tommy tydligen var för full... Så ingen krog för dem heller... Vi i vår tur drar ner till Dalahörnan... och spelar UNO! Väldigt LUGN kväll...

Kommer hem till två...




Mickis är full så klart och vill som vanligt dansa... så hon får ha sn egen efterfest. Jag orkar inte inatt, räcker med att jag tittar på när hon dansar... ;o)
Sen däckar hon till slut... Sovdags då.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0