Disas hemmalagade köttbullar... och IKEA-korv!

Måndag 1 Mars:

Mickis jobbar som vanligt. Och jag är ledig - som vanligt. :oS
Kul lön man kommer få... Nu ledig hela veckan, ända till fredag. Sen väntar helgjobb...

Kvällen = VÄldigt nice... men frustrerande! Hehhe... Jajja what to do...


Tisdag 2 Mars:

Ledig... muppar hemma...
Kollar lite Heroes och försöker komma ikapp där... 
Till lunch fick det bli gamla rester!!
Grävde lite i frysen, heheh...
Pommes hade jag juh liksom köpt med sen upptäckte jag att det inte fanns så mycket kul till...
Hittade iaf gamla Falafel, så tog de sista - de var snustorra, typ som kartong!
Och så fanns det en påse med Disas hemmalagade köttbullar, som hon gjort till någon jul, antagligen förrförra!?! och skickat med... och så har jag glömt bort dem i frysen.. Ja lite gamla nu och smakade inte riktigt som de brukar.. men jag överlevde juh!! Hahah... :o)


Bestämmer sen att åka med Daniel en sväng till IKEA! 
Och så gnäller Jenny att hon också vill underhållas av mig, jag är populär plötsligt. Så vi får plocka upp henne också först i Älvsjö...
Sen shopping på IKEA då, efter den obligatoriska IKEA-varmkorven! Jepp... Och mjukglass med. :o)
Köpte på mig en massa ljus i olika former och så lite rosa grejer... typ thémuggar, diskborstar och gardiner. :oP
Det var lite småfrustrerande på IKEA faktiskt, för jag och Mickis hade inte beslutat vart vi ska bo, bara att vi ska flytta ihop! Så svårt att handla då... Men jaja, får se på det så som att det blev nog billigare nu då... hahah...
Slutligen shoppar jag med mig en massa IKEA-mat hem också! :o)
Så kvällens middag får bestå av kokt korv med bröd! Mums!
Men de spricker....


Slutligen på kvällen bestämmer jag och Mickis sedan det här med bostadsfunderingarna.
Jag ska flytta in hos henne!! :o)
Hennes lägenhet är större... Men vi (jag?) ska fixa till den, måla tapetsera inreda... ;oP
YEY!! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Maxmarianne

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-07-01 @ 07:36:09
URL: http://maxmarianne.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0