Nödvändig utgång? :oS

Torsdag 3 Juni:

Underbar överraskning på morgonen när vi vaknar.
Katthelvetet har rivit sönder den där nya kattsandspåsen som stod i hallen i väntan på att vi skulle orka byta i kattlådan! Yey! :o(
Sand över hela hallgolvet!!
Och självklart har juh då idiothelvetetsjävlakatterna också använt hallen som kattlåda också! JA, de har kissat och bajsat på sanden på hallgolvet! Yey! :o(
Jag och Mickis är inte direkt på speaking terms... Sura. Irriterade. What ever. Har bara blivit värre nu senaste dagarna. För mycket jobb, för mycket annat. För lite kärlek just nu.
Hon går till jobbet. Sen går (promenerar) även jag till jobbet.
Katterna får ha sin halltoalett just nu!!! :o/
"Kan vi prata ikväll?" Joovisst... :oS

Jobbar hela dagen då...
...och efter jobbet kilar jag in i grannaffären och gör en liten shoppingspree! Tröstshopping!? :oS
Sen är det dags för promenixen hem.
Då SMS:ar Mickis och vill att jag ska komma till CP. Hon sitter där med Alex - hennes Holländska arbetskamrat som är här på workshopen de har på jobbet.
Jag är inte på partyhumör, inte partyklädd, har inte tvättat håret, är osminkad, svettig och bara allmänt äcklig. Dessutom sur och trodde vi skulle prata ikväll... :oS
Säger nej... men eftersom hon tjatar "jag vill ha dig här" så ger jag med mig och går till CP...

Så uteservering och cider ikväll igen!
Ja alltså, de andra sitter juh och dricker öl dårå...



Jag smiter in på toaletten direkt och byter om till en ny klänning som jag köpte ikväll...
...och sätter upp håret lite iaf. Mascaran åkte på på hemvägen.

Anna och några andra sitter också på CP.



Jag lyckades även tjata dit Jenny...



Känner mig inte direkt på topp. Tvärtom. :oS
Typ risig, äcklig, osocial, sur och allmänt tråkig bara.
Lär ha gjort riktigt bra intryck på hennes arbetskamrat, great!



Han och alla andra (nåja inte alla andra men de som satt med oss) rör på sig efter ett tag och kvar blir då bara jag, Mickis och Jenny.


Mmm ja, då äre juh nån snubbe som ska komma och snacka med oss såklart. Och han bara sitter och glor och raggar på Mickis... och jag blir mer och mer irriterad! Hon fattar ingenting!? :oS 
"Vad ska Du göra sen?" 
"Efterfest hos mig?" 
Nej hon fattar ingenting... "Jag trodde han ville ha med Oss på efterfest"... Eeeehhh ja DIG. Efterfesten var i hans säng!!! *SUCK*  
När vi ska gå: "Vad ska du göra nu då?"
Jag: "Hon ska följa med mig hem!!!"
Och jada jada jada.... OOOOOOOOOOORKA!!!!

Mmm fyllemat på McDonalds! Och sen sur promenad hem!

Vi låtsas bäst vi kan om att det på hallgolvet inte finns där och kliver över det så gott det går... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0