Dags för en vit månad!!

Söndag 3 Januari:

Imorgon börjar Mickis jobba igen...
Dags att sluta festa, lugna ner sig lite... känner jag nog.
Dags för en vit månad!
Med början idag då!! :o)

Är rätt sliten och känner mig inte så jävla fräsch. Bakfull som fan också! :oS
Sminkresten kvar på sedan gårkvällen... Helt svart under ögonen...  fy satan så man kan se ut... :oS

 

Fattar inte riktigt att hon den där söta inte skräms ihjäl av mig... som jag ser ut!!!



Men nu skärpning på alkoholfronten alltså!

Bakisdag, myskväll.

Snacks och film. Fucking Åmål. ;oP



Några timmars sömn...
..sedan har jag ställt väckarklockan så jag kan väcka Mickis för match, hockey alltså. Det är Junior VM i ishockey nu...
...och jag är juh en supersnäll flickvän så klart och ser till så hon vaknar och kan se matchen. Jag dukar fram kvarblivna chips, dipp, läsk...
...och ser så klart på matchen med henne!




Jag hade bra timing med att plocka fram kameran!!! ;oP



Efter hockeyn är det dags för typ 1½-timmes sömn...
...sen är det åter dags för mig att väcka Mickis!
Dags att få henne iväg till jobbet! Stackarn...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0