Vild och vågad! ;oP

Så här såg jag ut i lördags...
...med mina nya snyggiga favvoörhängen, peace! ;oD








Mmm jag kände mig vågad idag och gav mig på att försöka sätta upp håret!!!
Jag har juh alltid bara utsläppt hår (eller vanlig ponytail om håret är äckligt och smutsigt, hahah), för jag inte kan sånt där fjolligt.
Plus att mitt hår är så jävla snyggt och speciellt ändå, utan att jag behöver joxa! Hahah... ;oP
Så här avancerat blev det! ;o) Men jag är fan nöjd! ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Det var skit snyggt! ;) puss puss

2010-02-05 @ 13:00:11
Postat av: Oh Mira

Äschh då, DU är skitsnygg - alltid! <3

2010-02-05 @ 13:36:58
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0