Nya laptopen är här!! :oD

Måndag 8 November:

Nej än har jag inte lyckats övertyga någon att skänka ett par miljoner till mig, så än måste jag jobba...

Sen efter jobbet skyndar jag mig hem....



Paketet har kommit!! Så nu tar vi en promenad till Weda med Lelle och hämtar vår nya laptop, samt handlar lite mat och så... Passar på att skicka tillbaka klädern ajag beställde förut, det som vi inte ville behålla alltså.

Väl hemma igen är det dags för paketöppning såklart!! :oD



Mickis sliter upp paketet..




Så här ser den ut! :o)



...och jag fixar installationerna.


Sen bråkar vi om datorn... hummff... typ världens löjligaste bråk! Inte MIN dator-stuket, utan tvärtom, det är DIN dator... Orrrka va oss...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0