Ny laptop!

En sån här har vi beställt nu då efter konsultation med Patrik!
En HP blev det...


Roligt att det var den datorn jag hade spanat in innan jag ringde till Patrik. Sa inget till honom om att jag redan drägglade efter en utan frågade helt enkelt vilken han tyckte vi skulle köpa efter vad vi har för behov med vår datoranvändning. Och han sa den här. Känns som det var ment to be då! ;o)
Den är svart, inte rosa som min förra. Jag tummade på färgen eftersom älsklingen min också skall använda den. Har juh köpt den gemensamt nu. :o) Förra datorn var juh MIN och såklart rosa då, heheh... Dock var det ett måste att köpa en dator som jag tyckte var snygg! Såklart.
Och så har vi köpt en lite större laptop nu då eftersom vi inte kommer att bära den med oss så mycket och dessutom ibland kollar på serier i den. :o)
Längtar tills den kommer!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0