Dags för Evolution!

Måndag 15 November:

Ledig från jobbet och ensam hemma. Trött och seg. Frusen som fan!
Hade egentligen tänkt att jag kanske kunde åkt och hälsat på lilla Loui idag... men det regnar och jag är som sagt så fruktansvärt trött och frrrusen, så att gå ut utanför dörren går ICKE!



Bebis har sovit med mig och hon är på mig hela dagen också.
Where ever I go there she is. Jag har fått svans!



Hon vill helst ligga på mig hela tiden, i sängen soffan, what ever...



Har tid att spela nu också när älsklingen är bortrest... :oS
Och jag klarar mitt spel jag hållt på med här och som jag hade fastnat på ett tag också.



Nu är det bara det nya levelpaketet att klara också! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0