Asbakis på Pride!

Fredag 30 Juli:

Efter gårdagens eskapader, ja när jag var shitdrunk alltså, så är man lagom pigg idag, NOT! :o(
Shit alltså... mår verkligen pyton!!! Hela dagen!!
Sover bort halva dagen, vill helst bara dö...
När jag sen till slut orkar upp ur säng så gnabbas jag och Mickis, hon är också grinig. Och gnabb blir storbråk med tårar... :o/ Rolig dag... :o/

Till slut på kvällen rycker vi upp oss iaf och tar oss till stan för bakispizza på Rimini!
Sen tar vi vår packning och åker hem till Martin för att lämna våra grejer där och möta Jenny dårå. Martin är ute på landet så vi lånar hans läganhet att sova i resten av Pride.

Jag mår fortfarande inte bra, så jävla bakis.
Jenny och Mickis tar sig en återställare... och sen ger vi oss iväg mot Prideparken igen!


Jag är juh då nykter ikväll, för jag pallar fan inte dricka mer... inte ikväll.
Och Mickis & Jenny är itne så värst fulla heller...
Men vi tittar på uppträdanden. :o)



Nyktert värre.




Ja, Mickis och Jenny dricker lite iaf.
 Jag avstår... bara tanken får det att vända sig i magen på mig.



Jag är nöjd så länge jag har min fina vid min sida.



Darin! :o)







Jag har varit sugen på fruktsallad heeela dagen
och tjatat och gnatat om det...
Mmm nej, jag är inte normal... Vem har liksom cravings för fruktsallad när man är bakis, hahah...
Och så upptäcker jag i ett av restaurangtälten där på natten att de serverar gissa vad.
joo FRUKTSALLAD!!! :oD
LYCKA!!!



Jennys bilder:

Vi kan inte riktigt fatta att det faktiskt fanns fruktsallad!! Hahah.. ;oP
IT WAS GOOD!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0