Ellen & Portia! ♥

Jag är ledig idag...
Satt och sökte efter ett roligt klipp från TEDS men kunde inte hitta det... :oS
Däremot en massa andra söta klipp på Ellen - och Portia.

Måste ta fram en låda att stå på, heheh... ;oP
"I'm taller than her!" Hahah...


Och så måste jag erkänna att jag kände mig rätt emotionell och ja, jag fällde några tårar när jag såg på det här klippet. Men vaffan, det är så fint! De är så söta! Perfect couple!

(Okej att brölloppet var för ett bra tag sen nu - men det här tål juh att ses några gånger, det är så fint!)


Dom är bara bäst... Gillar dem var för sig.. men tillsammans...
Vore fett avundsjuk på dem om det inte vore för att jag har min egen fina som jag är så kär i...
...så jag är bara glad för dem! :o)
Och för mig själv! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fint klipp. och jääävla fin klänning. en sån överdel som portia har på sin klänning kan jag tänka mig mer en gärna när jag gifter mig!!

2010-04-24 @ 13:36:34
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Jag hade nog kunnat ta den där klänningen bara rakt av som den är - var juh tom rosa underdel liksom! ;oP

Men man vill juh inte vara en härmapa heller... :oS

2010-04-26 @ 10:32:19
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0