Viktväktarnas färdiga frysrätter

Vet ej varför jag missade ta med en av förpackningarna med på bild (var 5 egentligen)... men iaf...

Köpte på mig lite frysmat att ha på jobbet, eftersom jag varit så dålig på matlådor. Och idag så missade jag juh att få med mig matlåda från Nacka... så åt upp den sista av förpackningarna idag då!
Färdiga frysrätter kan va rätt vidriga ibland.
Men alla dessa fem var faktiskt goda!
Köpte på mig och testade lite av Viktväktarnas maträtter denna gång! Och kan nog gott och väl tänka mig köpa dem alla igen! De smakade alla rätt gott. Var fräscha! :o)
Inte så jag vet om de är "bra" eller så egentligen för jag är itne med i VIktväktarna och har ingen aning om några jävla "points"... men som sagt, de var goda! Det är juh huvudsaken! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0