Siouxsie and the Banshees - Israel

Sitter hemma hos Oskar och väntar på att åka in till stan och möta upp Jenny. Vi ska hitta på nåt ikväll men ve tinte än riktigt vad..
Oskar har åkt iväg til pappsen sin...
Roar mig med att lyssna på lite favoriter.

Vet inte om jag postat denna nån gång tidigare... men om jag har så tål det att upprepas!
För det här är minsann en av mina all time favourites.
Är nog kanske THE all time favorite! ;o)
Den är grymt skön - och har du inte skivan redan, spring och köp Nocturne (Live på Royal Albert Hall, från 1983) med Siouxsie and the Banshees!
Första spåret på skivan, skruva upp volymen! Oh my god! It's so good! Me ♥
Här en remix, som låter rätt likt men tjaa inte riktigt som originalet, bra iaf...



Är du snål och dum som inte vill köpa en så pass bra skiva, kan du alltid lyssna på Spotify:
http://open.spotify.com/track/2cAESzbgkdgEe78I21QH1h

Först en dryg 2 minuters intro.
Sen runt 2:10 ungefär är det nästan orgasmiskt! Fucking good! ♥

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0