Rihannas nya "stil".

Nej jag brukar inte bry mig om att kommentera sånt här. Men nu måste jag. Jag kan inte va tyst. Jag kan inte låta bli.

Ja tydligen är det något fel på mig.
Som inte ser det.
Som inte tycker som alla andra verkar tycka.
Som inte hänger med.
Men herregud, jag skiter i det. Det är alla andra som har fel. Jag som har rätt.
För det där är INTE snyggt!!!
Vad har människan gått på!? Världens sämsta styling. Skärp dig! Titta dig i spegeln! Sparka stylisten! Börja se vettig ut igen!

Det viktigaste: Den nya frisyren är FUL. Jävla kärringfrilla! Och ful blond nyans också. Blähh...
Sen: Läppstiftet!? Kunde inte hittat fulare färg? Blått imorgon då? Eller kanske grönt... Uschh...
Klänningen (skulle nog själv kunna tänka mig en sådan) eller kroppen finns det inte så mycket att klaga på i sig - men man kanske skall välja rätt tillfällen att ha på sig sånt, jag vet inte... hur som...
Hugg av huvudet, eller dra en papp-påse över det, så jag slipper se spektaklet iaf! För smink och hår ser rent ut sagt för jävligt ut! Och jag skiter i hur många små modeslavar som sitter och påstår att det är så fabulous. Ni har inte nån smak om ni tycker det!
Jag tycker faktiskt lite synd om Rihanna som gått på det här. Jag misstänker att hennes stylist, vem det nu än är, går på nå starka droger. Om inte så borde hon det!!

>>> M-J

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5914141.ab



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0