Pastasås igen!

Wohooo, lyckades till slut motivera mig själv att laga mat, till mig själv bara. Stolt.
Blev förståss pastasås igen, det gamla vanliga liksom.
Är juh en pastalover! Och dessutom, framför allt, är det lättlagat! Det viktigaste! Orkar juh inte göra några allt för stora kraftansträngningar i matlagningsväg om det ändå inte finns någon som kan få smaka och uppskatta mina kulinariska konstverk! ;o)

Kvällens mästerverk: Spaghetti med ost- och baconsås!



Fördelen med att laga samma, eller liknande, maträtt om och om igen är väl att man blir en riktig mästare på det! ;oP För OJ OJ OJ så god pastasås jag gjorde idag!
Det sura i det hela är väl att jag gör godare pastasås hemma till mig själv bara än vad jag gör om jag lagar till nån annan med! Antar att det är för att om jag vet att endast jag behöver äta skiten sen så äre juh inte så noga, bara ösa på med kryddor och så blire säkert bra! Annars i värsta fall är jag den enda som ligger och kräks sen eller kanske råkar dö på kuppen...
Sen så äre förståss enklare att få till det perfekt hemma med sina egna kryddor etc. än om man är annanstans och får jobba med det som finns...

Men åhhh så god matlåda jag kommer få på jobbet imorgon! Mums! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0