Höst nu på riktigt...

Osminkad och lagom risig.
Orkar dock inte sminka mig när jag planerat att gå och simma sen efter jobbet. För jag vet att jag skulle se ut som en tvättbjörn sen annars! Menar, man blir juh blöt när man simmar! Och då rinner mascaran... Inte så vackert kanske... :oS
Och så ärligt talat, orkar bara inte bry mig så mycket!
SÅÅ ful är jag inte utan smink så jag inte vågar visa mig ute, eller på jobbet till och med. Seen worse! Men det är juh förståss bara min egen bedömning! :oS Men så är det juh faktiskt min egen åsikt som bör räknas!! :o)

Tog på mig min nya höst/vinterjacka för första gången idag!
Trodde jag skulle svettas ihjäl när jag gick ut!
Men icke! :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0