Has hell frozen over!?

Jobb.

Träning.
Skönt att simma ikväll. Var tyst och lugnt, nästan tomt. Och det gick smidigt att simma.
Ibland känns det juh som att man kan hålla sig flytande och man förstår inte riktigt hur tanken är att man ska komma framåt också... men som sagt. ikväll gick det smidigt! Skönt.
Sen prommis hem längs med kanalen, i mörkret.

Och så treat myself, svullovis! Hehh...
2 (!!) feta Billys pizza! En med pepperoni och en vegetarisk.

Och så på det choklad! Hade köpt en stor (2oog) Fazer chokladkaka, min favorit. Och började svulla! Men vilken besvikelse! Det var inge gott, smakade bara smör... :o/ Därför som jag inte gillar Marabou längre, för det bara smakar smör... men nu tyckte jag fan att Fazers choklad också gjorde det! Fan... pallade inte äta upp hela chokladkakan, så jag får spara! Och DET är värt att säga OH MY GOD över! JAG SPARA GODIS!! Har nog aldrig hänt... men ja, nästan halva är kvar nu!

Sen har jag plockat, diskat och dammat lite... lyssnat på musik.

Är på liiite bättre humör. Men tjaa...

Sovdags kanske? Imorgon jobb igen då, vi har juh öppet 11-17.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0