Gult är inte fult!

Ja, jag kom juh faktiskt iväg igår och träna! :o)

Först en promenad längs kanalen bort mot Sydpoolen...  



Broöppning!




Magic mushrooms!? ;o)
Ser rätt små ut på bild men de var skitstora! Som tallrikar!




Dom söta änderna höll mig sällskap och simmade bredvid när jag knallade fram där...




Hösten i Södertälje är inte röd, den är GUL!



Framme vid badhuset!
Dags för 45-minuters simning.

Fy för höstlov! Fy för kids everywhere!!!
Fy för föräldrar som inte håller koll på snorisarna utan låter dem störa andra.
Och fy för gubbslemm!
"Är det okej om en gubbe som mig simmar här med dig?"
JA, han sa faktiskt gubbe själv! Och NEJ det var inte okej - det fanns juh faktiskt lediga banor!!!
Jag orkade inte börja tjaffsa med honom om det så mumlade bara surt fram ett visst... gubbjävel...

På hemvägen var det så klart fortfarande lika gult ute! :o)


På hemvägen en sväng in på Konsum och handla mat.
Sen färd mot Nacka!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0