Färgad läppglans!? :oS

Jobb, jobb, jobb.
Lite shopping hann jag dock med på lunchrasten!
Köpte 3 par strumpor till Oskar! Tvingade juh honom att slänga en massa strumpor förut, för det var hål i dem - eller så var det urtvättade numera gråa (en gång i tiden svarta?) soon-to-be hål i. Ska köpa ännu fler strumpor till honom men måste först pejla läget vad han säger om de jag tjackat nu.
Till mig själv handlade jag ögonskuggspenslar och en ny färgad läppglans! Har juh oftast bara ofärgad. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den!!? Känner mig rätt miffo med färg på läpparna - fast det kanske bara är en vanesak!!? :oS

Så här ser det iaf ut på:



:oS
Riktigt snyggt också med färg på läpparna och i övrigt osminkad.. hahhah.. :oS
Jaja, shit happens. Var juh iaf tvungen att testa det nya juh!

Sen efter jobbet träning. Simmade en timme idag. Och sen såklart lite bastu! :o)
Lite pinsamt vare faktiskt att komma till badhuset med udda strumpor! En rosa Super Mario princess-strumpa och en Superman-strumpa. Mmm ja pinsamt! Men jag var trött imorse!!!
Annars kan man juh påstå att det är meningen! Det är för att spegla min dubbla natur!! ;oP Hehh ja... kanske kunde va nåt nån gick på...
Ännu pinsammare är juh att jag klagat på Oskars strumpor som nöts ut och var nära på att bli hål i, så jag tingat honom slänga sina! Mmm vad håller på att hända med min egen strumpa då!!? :oS
Och varför köpte jag inte nya strumpor till mig själv också när jag ändå var ute och köpte strumpor!?
Jag måste va dum i huvudet! Pinsamt dum. :oS
Men... moving on, orka tänka mer på det.

Har inte orkat vaxa mig än, som jag hade planerat att göra idag.
Funderar på att låta det bli en morgondagens syssla istället... :oS

Skulle behöva tvätta också imorgon - men orkar inte ens gå ner till tvättstugan för att kolla efter en tid. BLÄ! Tvättstuga really sucks!!!

Ska nog iaf åka till Nacka imorgon! :o) Men det blir juh på kvällen i så fall, eftersom cutien jobbar... Stackarn har juh helgjobb dessutom nu i helgen igen! Men då får jag väl passa upp på honom lite och ta hand om honom! Me like! My babyface.. Hehh... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0