Extraservice!!

Joo, åkte till Nacka ja igår efter jobbet.
Slutade tidigt, vid 15 redan, för en gångs skull. Skönt. :o)

Hade hittat lite kläder i garderoben, som jag inte använt på ett bra tag. Sist förra vintern eller möjligtvis tidigt under våren. Sjysst tänkte jag. Kläder som jag faktiskt gillar! Men som glömts bort bak i garderoben.. :o/ Drog på mig både kjolen och skjortan/blusen.
Sen på jobbet mäkrte jag att kjolen kanske inte är en så bra idé längre. För den höll på att halka av! :o( För stor. Inte så värst snyggt heller när den gled längre och längre ner på jobbet så det blev en glipa mellan tröjan och kjolen och jag visade mina fina rosa trosor. Nice! Välkommen till Skopunkten, vad får det lov att vara? Extraservice idag!  ;o) Hummn. :oS
Jaja, så länge som kjolen höll sig uppe kände jag mig ganska fin iaf. Så länge...



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0