The weekend from hell!

Igår vare jobb igen.
Tack och lov var det söndag och sista arbetsdagen i sträck för mig. Jobbade juh varje dag förra veckan!
Och det var typ the weekend from hell kändes det som.
Fullt upp hela helgen. Hann inte med någonting. Särskilt igår! Vi var bara 2 som jobbade och vi stod minsann vid varsin kassa hela jävla dagen! Hann nte städa någonting alls under hela dagen! För så fort man flrslkte lämna kassan en snabbis så var det barnfotsmätning som gällde! Och så skulle vi hinna med varsin lunchrast också, vilka blev väldigt sena! Knappt en timme innan stängning kom jag till slut iväg från kassan och kunde plocka - men det var så jävla mycket så det var bara att köra allt i kartonger istället för att försöka hinna med att hänga upp stövlar igen! Fick juh så klart springa till kassa och hjälpa folk emellan också. Hann just få upp allt från golvet tll stängning men var helt slut sen!!! Vilken jävla skitdag alltså säger jag bara!
Påpekas bör också att vi var två mensmonster med humörsvängningar som stod där och log mot våra fantastiska kunder! Joodå, vi var glada och trevliga, även om många av de som kom in igår var helt sjuka!!? Typ kom in med en hel (extrastor) kasse med förra årets stövlar och ville byta ut dom mot nya skor! OBS! Det var inget fel på skorna!!! Utöver att de var använda Men hon ville ha nya. "Vi gjorde så förra året"... Needless to say att jag vägrade ta emot skorna!!? Sanslöst... Sånna hade vi inne hela dagen! *pust*
Det värsta är att man inte ens kan känna sig duktig efter jobbet trots att man stressat så och faktiskt jobbat väldigt bra! Nej man känner sig bara stressad och har dåligt samvete för det man inte hunnit med. Sjukt. Så skall det juh inte va... För vi gjorde juh vårt bästa och var igång hela jäkla dagen!!! Men ja... :oS

Efter jobbet åkte jag til Nacka.
Lagade middag.
Tittade på fotboll.
Smällde i mig choklad (jepp that time of month again) och lite glass med.
Sen tidig sovdags.

Är fortfarande i Nacka så bilder får jag lägga in imorgon när jag kommer hem.

Gick upp tidigt idag trots att jag är ledig. Oskar åkte till jobbet, stackaren. (Han har också jobbat helg) Och när han drog gick jag upp.
Idag skall jag städa här. Och så ska jag iväg en sväng till Sickla och köpa skor på Nilson (inte till mig). Och så skall jag väl såklart fixa middag med. Får se om det blir nå tid över för spelande med.. :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0