Höst, snart vinter... :o/

Idag ledig dag.
Har jag varit iväg och flängt.
Åkte först in till stan och mötte upp Jenny. Käka lunch. Hamnade på Donken, hahah...
Så var vi och hämtade hennes skolböcker på Söder och sen vare dags att åka hemåt igen.

När jag kom tillbaka till Södertälje gick jag först och solade.
Tror solariet var sönder. Det blev varmt men inte som det brukar! Var inte ens direkt svettig efteråt, bad sign... :o/ Slöseri med pengar och slöseri med tid! Men eftersom det är ett obemannat solarium vad ska man göra!!? :oS

Sen var det dags för Sydpoolen och simma lite.
Här är jag på väg dit...







Sett filmen "Fåglarna"? Hjälp!
Dom var skitmånga och verkligen överallt!!



Snart framme!
Bara förbi den nya skate-parken också och sen är jag där!


En timmes simning blev det.
Var skönt att komma iväg och simma igen (och basta). Fast det är bättre senare på kvällen. Mindre folk då.

Sen var det Konsum som gällde. Handla lite käk.
Och lite lite godis. Vart supersugen på Gelehallon! Så hela 120 gr gelehallon köpte jag med mig... ;o) Lite stolt över mig själv faktiskt, som inte köpte ett helt kilo! hahah...


Orkade dock inte laga mat, så fick bli fil med banan och kiwiskivor.

Nu är jag faktiskt helt slut. Vet inte riktigt varför.
Skulle kunna vara för att jag inte tagit mina jävla tillskottstabletter nu igen på en vecka typ... Så får väl gå och stoppa i mig såna nu då!! :oS
Sen önskar jag att jag hade ork att spela lite - men tror faktiskt inte att jag orkar sitta på min sittpuff just nu. Med andra ord blir det nog inte nåt spelande iaf! :o/
Får väl läsa eller nåt istället. Under täcket! Då kanske man kan bli liiiite varm(are) iaf. :oS

Imorgon skall jag åka till Nacka efter jobbet. Ska bli så skönt att värma sig på det mänskliga elementet!!!!!!!!!!! ♥ 
Men vaffan, när hände det här och varför!?! Hur blev JAG så jävla frusen av mig plötsligt!!? Jag är juh den finska isbjörnen som går med kjol hela vintrarna!!! Vaffan... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0