Borde juh sova... :oS

Det var så mycket mysigare att sova tillsammans i hans säng igen än vad det var i min.
Trots att jag älskar min säng! Den är stor och skön! Ensam iaf.
Men hans trånga säng är mysigare tillsammans med honom.
Eller också är det en vanesak bara!? För tidigare när han sovit hos mig hare varit mysigt. Hahah... Kan juh också va att jag var trött och grinig (eller nej inte grinig men trött!! och matt och stressad av den där dumma ångesten jag får att jag måste vara god värdinna hos mig och underhålla. :oS) Men jaja...

Ja och imorse då så åkte han till jobbet. Jag sov en timme till.
Sen gick jag upp och städade och diskade lite.
Och så vare bara att åka till jobbet då.

God lunch fick jag minsann. Tog med mig en matlåda. (En av dem nya jag just köpt till honom, för att jag slarvat bort 2 av hans gamla).


Och glass hade vi på jobbet.. så frossa blev det!!! :oS

Jobbat - och sen handlat. Försökt att planera för imorgon. Oskar fyller juh år. Men har inte kommit på nån vettig plan. Haft sån huvudvärk hela dagen och kvällen... men nu är det över, efter värktabletter! Skulle tagit dem tidigare - men jag hatar att knapra tabletter!

Jag vill vara extrasnäll mot honom på hans födelsedag - men vet inte hur!?
Jag är juh alltid snäll mot honom!! Och gör saker för honom och passar upp och jada jada (och tycker om att ta hand om honom, så jag klagar inte så länge han inte tar det för givet!) Men det blir juh lite svårt att komma på något extra då!!? :oS
Jag gör juh vad som helst typ, bara jag vet vad han vill... :oS

Uschh, borde sova nu egentligen.
Tanken är väl att jag skall gå upp tidigt imorgon, så jag hinner med allt jag ska innan jag ska åka iväg till födelsedagsbarnet i Nacka.
Göra mig fin, handla, fixa presenter, tårta, mat och en massa annat... Och så åka i 2h. Ska va i Nacka vid 17!
Får se hur jag ska klara av allt, hinna... Tur att jag og ledigt från jobbet iaf (eller bytta pass dårå)...
Nu har jag ledigt ändå till måndag eftermiddag!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0