Morgontrötta jag...

Uuääähhh vad trött jag var imorse när jag skulle upp efter alldeles för få timmars sömn!
Men nog kom jag iväg till jobbet iaf. Kom t.o.m. dit en kvart för tidigt...


Lagom trött och risig sådär.. :oS


Men eftersom jag var tidig till jobbet kund ejag juh smita in på toaletten och sminka mig lite sen.
Ja det hade juh varit smartare att fota sig efter sminkning och inte innan... men shit happens! ;oP

Lunch åt jag inne på Jennys jobb. Nära och bra.

Efter jobbet åkte jag ner till Södertälje igen, dags för träning igen - andra dagen i rad, tredje gången denna vecka. Känner mig lite duktig!! Så Sydpoolen it was och simning, samt bastu as allways! :o)
Nu har jag ätit lite mer pankisar (ätit plättar till middag igår, till lunch idag och till middag idag, hummn varierad kost igen!)...

Borde ta och vaxa mig... men orkar inte ta tag i det direkt, så tror faktiskt att jag ska kolla nåt avsnitt Heroes först! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0