Alko, lämpligt? Hummn...

Kollat klart första säsongen av Dollhouse nu då.

Varit på stan en sväng och träffat Tess! :o)

Vi var och fikade... jag bestämde mig för att beställa mat, trots att jag egentligen verkligen inte har råd att äta ute nu. :oS
Köpte iaf en tacotallrik och den var fan överfylld den tallriken - mycket mat! Och vanligtvis hade jag såklart smällt i mig allt... men nu har jag verkligen ingen matlust. Mest bara ont i magen. Det vänder sig av mat. :o/
Så jag åt lite... och lämnade över hälften... Snacka om slöseri med pengar.. men men... :o/

När vi kom ner på stan idag så var halva centrum avspärrat! Och en massa poliser och så... hummn... Undrar vad det var om!?!

Nu tänkte jag väl försöka orka städa lite!? *pust*
Ingen energi till det fan... ..men Tess ska komma över sen med vin och så, så kan juh inte se hur hemskt ut som helst här. :oS

 Ja vi ska dricka lite ikväll är väl tanken.
Vet inte hur lämpligt det är att jag dricker just nu men tjaa... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0