XBL-slampan...

Jag behöver en dubz-partner! :oS
Så jäkla länge sen man spela klanmatch!
Och för svårt att få in tillräckligt med villiga spelare i laget för att kunna spela fler. Ingen som spelar nuförtiden längre juh. :o/
Men fan finns juh ingen som vill köra dubbel ens... och jag vill nog inte spela med nå britter eller så heller tror jag. Fast jag börjar juh bli rätt desperat nu... Kanske får ragga på det där lite hårdare.. om jag orkar. NÅN måste juh va villig att spela dubbel med en stackars tjej som mig, även om jag inte är direkt bäst - fan kul juh iaf! :o)
Jag bryr mig inte om jag förlorar... klart jag gör mitt bästa... men jag spelar för att det är kul! Och spela match är helt annaan femma än köra på skojj. Då äre juh på riktigt... ;oP

Nån av mina nya XBL-pojkvänner kanske vill... ;oS
Frågan är väl bara om jag skulle stå ut... :oS
Mmm... det raggas fortfarande för fullt på xboxen. Ja inte direkt från min sida då men ja, killar...(!!!) - gamertjej, då äre kört. "Du är drömtjejen" - tänk så många gånger man hört det nu. Och tänk fortfarande är det - like if. :o( I wish.

Igår när vi spelade, joinade ett rum. Spelade på... och vårat lag vann. Det var 3 respawns på - och alla i vårat lag vid liv, två i det andra laget hade ett liv var kvar. Orka vänta bara. Jag och OB sköt varsin i deras spawn. Han blir utkickad ur spelet, inte jag.
Jag frågade så klart efteråt varför de kickade honom och fick svaret att han spawnkillade. Troligt, konstigt att de inte kickade mig med då. Men jag är juh tjej så...
Däremot fick jag höra "If you wanna be my girlfriend u have to stop killing me"... LOL!!
Svarade så klart "Sorry, I don't wanna be your girlfriend".. och så vare jada jada jada när killarna tjaffsade sinsemellan vems flickvän jag var... *suck* Man undrar juh hur gamla pojkspolingarna är egentligen. Orkade inte med så sa till slut bara att "I'm everybodys girlfriend. I'm a slut."
Japp det är jag det då, XBL-slampan....

För jag gick juh från Goddess till XBL-slut vill jag påminnas....


080921.

Aaahhh den gamla dashboarden. ;oD
På den gamla goda tiden... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vadå dumpar du mig nu eller? fint.....

2009-05-22 @ 22:23:08
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Vadå, vi kan juh inte spela...

2009-05-23 @ 00:27:23
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu e jag ju hos M!!! :P

Söndag kanske?

2009-05-23 @ 12:52:07
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Mmm vi får se...

Du spelar juh aldrig längre.

2009-05-23 @ 13:44:59
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja för tillfället ja....eftersom jag inte haft tillgång till boxen..... gnällspik

2009-05-23 @ 14:05:40
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Inte haft tillgång? Vem beslagtog den? Jaja... what ever, we'll see...

2009-05-23 @ 14:11:11
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0