Valborg!

Valborg var det ja...
Jag åkte (för mig) tidigt på dagen till Nacka.
Med mig tog jag lunch....
Det blev potatissallad med chorizo och sallad.
Enkelt och gott tyckte jag.
Fast potatissalladen var lite konstig... :oS
Skulle va LYX-potatissallad... jag vette då fan, föredrar nog vanlig i så fall.... Jag är väl simpel jag då om det där var lyx, inge fancy här... hahha... fast det var okej ändå...  :o)
Fancy glass med bär blev det juh dock....
Och allting njöt vi såklart av på balkongen, i solen! :oD

Sen så solade vi på balkongen typ hela dagen...
Gjorde inget speciellt som man "ska" göra på valborg.
Ingen brasa, ingen ångestfylla...
Tog det bara väldigt lugnt och myste väl mest...  Så härligt soligt väder... :oD

Nån brände sig juh så klart också, och inte var det jag....
Men det var juh lite sött med den småröda näsan han hade sen.... ;oP

Jag är mucho avis på balkongen OB har...
Eller ja balkong över huvud taget!
Vill också ha!!!
Men hans balkong är bra - solen står rätt på dagen.. bra å sola där. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0