3 måltider om dagen!?

De där tabletterna är verkligen en konspiration mot mig!
Tog bara en igår, eftersom man skulle inta dem i samband med måltid.
Har fortfarande inte tagit någon nu på morgonen...
...hur ska jag klara av att få i mig 3 om dagen!?
Menar, ska jag behöva va så jäkla duktig nu och äta hela 3 gånger om dagen!!?
Shit, jag tycker det är en bedrift med 1-2 måltider juh... :oS

Igår kväll hade jag en sån där trevlig "talk" igen... eftersom jag inte varit speciellt glad på denna någon och/eller pratats vid nåt på en vecka typ. Vet inte om det hela gav något.... Är så himla less på att bli dömd och inte bara få stöd i mina egna val... Jag är juh trots allt en vuxen människa med egen hjärnkapacitet. .. Vi skulle kanske luncha ihop idag - men jag vet faktiskt inte om jag orkar med det just nu. :oS

Nej nu får jag nog tvinga i mig lite yoghurt iaf så jag kan ta den förbannade tabletten.

Sen vet jag inte vad som händer. Antagligen inte särskilt mycket. Är juh ledig nu igen några dagar och har inget för mig, som vanligt. Tur man har xboxen - my only true friend/love! Ställer upp i vått och torrt. Fnns alltid där! Håller mig sällskap och roar... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0