Tillökning i familjen

Då var stunden kommen!
Tillökning i min rosa familj...
Paketet uthämtat... spänningen stiger,,, dags att öppna! :oD


Vadå svart!? Hummn försök inte att lura mig nu... jag vet helt säkert att det var en rosa lur jag beställde...


Aaaahhh tänkte inte ens på att det skulle kunna vara så pass bra! Trodde väl automatiskt att hörlurarna skulle vara svarta eller i värsta fall vita... men de är ROSA de med!! YEY!! Happy, happy...



Och så till sist, den efterläntade bebisen har poppat ut...
It's mine now... at last. :oD

Jag önskar jag kunde säga att jag är helt nöjd.
Men jag tycker juh om min gamla (ickefungerande) telefon!! Den e fiiiiin...
...men av erfarenhet vet jag att jag känt så här, precis likadant, varje gång jag köpt ny lur... så snart är jag nog upp över öronen förälskad i den nya leksaken!!! :oD

Än så länge förstår jag mig dock inte på den riktigt - frustrerande att klura ut allt...
...och så måste jag juh ta och fixa med alla telefonnummer och så....
..och fixa in musik till mobilen...
...och ja allt man måste fixa med ny mobil...  *pust*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0