Sån jävla barnunge!!!

Gårkvällen bestod då av spelande, igen.
Skönt att ha hittat tillbaka till boxen, vi älskar juh varandra!! :oP Nåja, det är iofs det där med hatkärlek... men what ever...

Det gick INTE bra för mig igår!
Inte det minsta!
Och jag jag blir så förbannad på mig själv när jag blir så grinig att jag inte klarar av att spela längre och bara lallar runt och "låtsas spela". Så jävla barnsligt och löjligt.... Men det är så svårt att snap out of it.
Och det är inte att det går dåligt som gör att jag blir så där. För jag kan loosa en hel kväll är van vid det. Men typ om nån har 10 armor och hostar och inte går att dödas, DÅ kan jag lacka... Eller ja nån liten skitsak bara...

"Låtsas spela" = Jag springer runt på banan men kollar knappt på skärmen ens, försvinner in i mig själv och min hatvärld. LOL. Om jag nu råkar se nån skjuter jag några random skott, siktar inte ens - bara skjuter åt rätt håll typ så det ser ut som jag spelar...  och i princip bara väntar på att bli dödad, put out of my misery.
Visst är det sjukt!!?
Måste försöka sluta med det där!!

Så här bra går det då:


Observera att 2 av mina kills var INNAN jag blev sur och började bete mig som en barnunge!
Och den sista var bara tur, för nån antagligen lät sig dödas...  :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0