Russell Brand och Eva Longhoria.... ;oP

Ja jag är freaking genious!
Jag lyckades lista ut hur man satte på projektorn!! Wohooo....
Låt oss inte prata om att det bara var att trycka på ON-knappen på kontrollen... hahah...
Har titta på TV hela dagen! Shocking - jag titta på TV! :oP

Kollade bland annat på Jay Leno, eftersom jag såg att en favorit var med - Russell Brand. :oD



När jag kollade efter klipp med Russell Brand hos Leno så kom jag över det här klippet på Youtube.
Helt sjuk brud... craaaazy... men nog skrattade jag iaf!! hahah...
(Hon pratar om en annan tidigare gång då Russell var med, alltså inte det jag såg idag men iaf...)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0