Quornfärssås!

Joodå, jag orkade va duktig hemma också...
Lagat mat nu. Och hunnit äta med.
Blev vegetarisk färssås med spaghetti... och parmesan så klart. :oP
Hade köpt annat märke på oliverna. Smakrna lite annorlunda. Kan dock ej bestämma vilka jag gillade bäst, de här  elelr de jag brukar köpa...  humm..
Jaja smarrigt vare iaf, även om fantasilöst. Alltid färssås.. hahha...


Nu ska jag nog ta och läsa tror jag...  
Och försöka sova i tid idag!!
Behöver sömn!!!
Undrar om jag kommer orka upp i tid imorgon att tvätta innan jobbet med... verkar lite drygt, börjar jobba 12...  men skulle juh verkligen behöva tvätta!!! :oS
Sömn eller tvätt imorgon - that is the question va...

Läsa vare nu ja...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Lilly

Är du vegiterian?

2009-05-07 @ 12:49:41
URL: http://ledisco.blogg.no
Postat av: Oh Mira

Jag önskar jag kunde säga att jag är det - men icke... bara wannabe-vegetarian.

:oS

2009-05-07 @ 23:54:19
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0