NEW SHOES - AGAIN!

Var nere på stan idag för att ta ut pengar, så jag skulle kunna hämta ut min nya telefon.
Ja när jag ändå var nere på stan så tyckte juh jag att jag kunde kolla lite i affärer också.
Mmm vart tror ni jag hamnade då!? I en jävla skoaffär så klart!
Så går det när man är ledig från jobbet!! :o/ I need my daily shoe-fix... I'm like a shoe-junkie...
Och joo jag tänkte juh va duktig och bara titta - men nej, som bekant lämnar jag inte en skoaffär utan ett par skor med mig. Så blev det den här gången också, så klart.
Varsågod, skäll på mig! :oS


499:- på Din Sko. 11 cm klack.
Mycket snyggare på fötterna än på bild... :o)

Jag var iaf duktig i klädbutiken...
Hittade en snygg partyklänning men köpte inte den!
Huummn ja kläder är jag nog iofs i lite större behov än skor... för skor har jag för många av redan!
Som sagt, varsågod, skäll på mig.
*suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhhh jag har varit på Din Sko typ hundra gånger och provat dom där skorna.....men man är ju för snål... ; )

2009-05-14 @ 08:16:08
Postat av: Oh Mira

Önskar nästan att jag också vore för snål... men jag går snarare in för PANK...

Måste va addicted to shoes! Hinner inte ens använda dem i samma takt jag köper dem... :o/



Ville du förresten ha de bruna gladiatorsandalerna? Kan juh kanske ta med dem på lördag i så fall... :o)

2009-05-14 @ 11:50:45
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vet hur du känner, men det finns ju liksom fööööör mycket snygga skor! Du kan ju iaf använda dom på jobbet, jag måste ju ha tråkskor och arbetskläder... : ( Om du inte vill ha dom som tar jag dom mer än gärna = D, men jag kan ju självklart betala!!! Blir ni 2 på lördag? : P Kramar!

2009-05-14 @ 12:44:11
Postat av: Oh Mira

Jag tar med dem på lördag då, om jag kommer ihåg det! :oS



Njaee tror den där herren vill slippa... men jag tar med exet istället... hehh... ;o) Hon vill iaf med och umgås med oss och se the greatest show of all... ;oP

2009-05-14 @ 14:07:59
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0