Mitt vinnande koncept!

Sen vare spel som gällde igen på måndagkvällen. Eftersom jag inte lyckades med konststycket att få med mig mina spel när jag åkte till Nacka, utan glömde dem på sängen... så fick OB springa över och låna spel från N...

Jag hostade och jag knäckte LITE.... ;oP


Oh Mira                            9 / 7
Vanilla Bolt                      8 / 9
HiGHSCoR3MANiGA    5 / 6

Nåja jag knäckte inte så där varje rond. Ibland var jag ännu bättre!
SANT, heheh... :oD :oD ;oD

Jag har hittat mitt vinnande koncept!!!
- Projektor + Turtle Beach-headset att spela med.
- Hostadvantage
- 10 (full) armor
- Import/export som bana
- TAR21 som vapen
I swear I'm unstoppable!!! Som en pansarvagn... eller sköldpadda!
Teenage mutant ninja turtle! ;oD
U can't take me down... Inte fullt rörlig, rätt tung - men jag är okrossbar!!

Jaja noobie-stil det där.. men fan what ever works, right!!! ;oD
OB börjar iaf nästan grina.... heheh... ;o)

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0