Känns som jag fått stryk...

Ja det känns som jag fått stryk!
Hela min kropp värker.
På jobbiga ställen också. Hur kan man få träningsvärk vid revbenen? Vaffan är det för jävla muskler där? Jaja.. Det gör ont iaf.... överallt typ.
Att det ska va så smärtsamt att va så duktig. Doesn't that suck!!? :oS

Promenerade hem från jobbet idag också. Mer duktig alltså. 45 min tar det.

Men nu vill jag inte ha ont i kroppen nå mer!
Jag som hade så jäkla ont i ryggen redan sen innan... :o/

Har lagt mig i sängen nu... orka.. är rätt slut..
Kanske glo på en film eller nåt, var ett bra tag sen det...
Och så sova?

Wohooo fredagkväll, I'm such a partyanimal!
Måste va tant.... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0