Helgens outfit och pinsamheter...

Jepp helgens, samma skit på mig både lördag och söndag. Orka variera sig... 



Helgens outfit bjöd på några pinsamma överraskningar!!!!

Ja jag var i Nacka i helgen...
Skulle bli upplockad vid Slussen lördag kväll.
Jag hade på mig nya skor, pumps. När jag gick ut från T-banan så finns det galler på marken - som skräp å sånt ska ramla ner i ni vet... Ja jag fastnade såklart där i med klackarna!! Pinsamt värre, höll på att ramla och blev "räddad" av en ung kille som var snabbt fram och fångade mig. Ja pinsamt, som en sliskig film med en klumpig brud och ja ni vet hur sånna där filmer är... Han såg jätteglad ut men jag drog snabbt därifrån, sa typ tack och kilade iväg....

Sen upptäckte jag att klänningen som jag förkortat lite tidigare under kvällen kanske inte var så lämplig som en kort klänning med tanke på det tunna tyget. Och ja det blåste en hel del vid Slussen. Klänningen ville fara över huvudet på mig typ... :oS

När jag stod och väntade på att bli upplockad så var det också 4 killar som kom fram till mig och raggade!! Och jag stod inte där länge... What the fuck....

På söndagen kom då den sista pinsamheten, den kanske värsta... 
SLUTA LÄS NU OM DU ÄR KÄNSLIG....
Jag tänkte att det kunde va skönare utan behå när man ändå bara är hemma... Joo joo, den där klänningen funkar faktiskt utan! MEN helst i stående ställning tydligen och inte bråkandes och vridandes i soffan...  Nej jag vet inte ens vad jag ska säga, u can propably imagine it.... Uschh... Så jävla pinsamt!!!
Visst nu äre juh så att jag inte är så värst blyg så och speciellt kanske inte inför den stackars person som blev utsatt för flashandet - men vaffan det var pinsamt.... Ja, jag skäms faktiskt. :o/

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0