Eurovision på projektor = <3

Fick då se Eurovision på projektor igår!
Snacka om roligare när man faktiskt ser nåt också!
Jag hatar min tiny TV... :o/
Vill också ha projektor!!! Så jävla avis...

Herren var duktig också och stod ut med att se HELA programmet! Till och med inledningsdansen, mellanakt och resultat... Hela fadderullan... Lite impad nästan.
Jag som hade tänkt att va snäll och skona honom från Eurovision helt... men när man blir överbjuden till Eurovsionkvällen trots varning om att det är just det, så fick han skylla sig själv. Jag är väl inte dum heller och tackar nej till projektor och gos... ;oP

Så igår kväll avnjöts det popcorn och saft till Sakis fabulous bröstpumpningar! :oD


Imorgon: VOTE GREECE, VOTE SAKIS, VOTE BRÖSTPUMPNINGAR!!!!! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0