Eurovision-kvällen!

Eurovision i år avnjöts i Tullinge!

Det var bestämt att snacksen skulle va nyttiga! Och alla skulle ta med sig något. Så det blev fruktbuffé...
Detta krävde förstås en massa förberedelser. Skära upp allt och så... Tjejerna i köket, i vanlig ordning... Disa och Mari står och skär upp frukt i mängder... I watch. ;oP



Jag och Jenny...
Lite färg har jag fått... ;o)


Och så gör jag min fånigaste min - det falska superleendet... *flin*


Killarna slappar i soffan så länge. Guitar Hero roar...




En massa frukt blev det!!
Tur det, för smarta jag glömde käka middag innan.... :oS
Fick i mig typ 5 ton frukt iaf. Och en hel (!!!) cider... big drinker!


Och så vare Eurovision också till slut!!!
Love it, love it, love it....



Muppen sitter på golvet som vanligt... orka trängas i soffan...
Så ser man mitt röstkort här med - för joovisst, vi lägger röster på varje bidrag också under showen!! Vi betygsätter sången, framförandet och helheten. ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0