Dagens mupp

Wohooo...
Jag lyckades tvinga mig själv å sova typ 10 timmar inatt!!!!!!!!!!
Wiiiiiieeeee helt otroligt va!?
La mig vid halv ett redan, tant JA. Vaknade sen vid sju halv åtta nån gång och fick verkligen kämpa som fan för att kunna sova mer sen. Lyckades till elva nästan.. oj oj, strongt jobbat tycker jag. Det var länge sen jag lyckades med det, själv dessutom, utan sovsällskap!

Oooorka kliva upp ur sängen.... kan väl spendera dagen här!?
Nej kanske inte så kul...
Så här het är jag just nu:




Duscha? Borsta håret? Sminka sig!?
Njee... Jag trivs bäst här i min stora sköna säng... ;oP

Känner mig inte motiverad att göra något idag. Vill bara slacka!
Fast lite sol skulle nog inte skada...
Jag vill ha balkong!!!!! :o/
Äre ens sol ute idag? Kanske är skitväder? Ingen aning!! Persiennerna är nerdragna...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0