Bitterfittan + spel = dålig kombo

Mmm ikväll klev surkärringen fram.
Ja det började juh inte så bra när jag blev kickad från matchen, så som jag bloggade tidigare under kvällen om...
Sen kom iaf OB in och hostade upp ett rum. Så lirade med honom och några andra vänner och random folk.
OB har en sån äcklig host så jag vill spy...
Och så skall alla idioter bara skjuta en i ryggen hela tiden - och kasta jävla granater konstant! Fan kan dom lära sig att skjuta istället!? Man skulle lätt kunnat tro det var nyårsafton av att döma av alla raketer som flög omkring... Men hey det är det inte, för då hade jag inte varit så här jobbigt nykter! :oS
Och så trackades jag för min armor (som jag plockade på mig igen för att jag surnade på att alla noobs ändå hade 10 armor!) och fick till slut ta av mig rustningen igen.... Men nej, jag är fortfarande kass och har bara tur om jag får ner någon, tydligen. Eller så hade dom bara en dålig stund just då. *suck*
JAAAAA jag vet att jag är mycket sämre än er - men behöver inte påminna mig om det, jag vet juh redan... :o(
Ja bitterfittan som sitter här... men fan... orka. :o(






Hann inte ens knäppa kort på några av de värsta omgångarna då jag lackade ur så jag inte klarade av att spela vidare ens utan fick lov att surfa runt på Fejjan lite för att coola ner mig. Nån som startade upp nästa rond för snabbt... Så nej tyvärr har jag inget sånt att visa upp... eller tyvärr och tyvärr, kanske lika bra... :oS

Jajja nya tag imorgon.
Bör väl lyckas sansa mig till dess.
Hade dock varit lättare om man hade haft nån att kramas med lite.
Men shit happens va... nu har jag iaf fått avreagera mig liiite!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0