Fit to strip

Spelat lite, Rainbow Six Vegas 2 - som vanligt.
Gick inge bra. Min internetuppkoppling är skit!! :o(

Och tränat med, har jag gjort. 50 min work out blev det.
Träningsvideo införskaffad. Den var rätt bra faktiskt. Körde Carmen Electras "Fit to strip". :o)


Har juh inget gymkort. Hållt på å velat fram och tillbaka på vart jag ska skaffa kort!?
Nautilus är bra, får man simma också på Sydpoolen! Det är nice! :o) Men om jag skulle flytta från Södertälje vill jag inte vara fast med det kortet, kommer juh inte åka hit för att träna bara! :oS
SATS finns juh lite överallt - men inte i Södertälje!! Och det är juh här jag bor nu iaf....
Man vill ha gymmet lätt tillgängligt!!!
Så tänkte på World Class - men de har inga priser på hemsidan och jag tycker det är jobbigt att gå in där och snacka med dom... Fyllde i intresseanmälan på internet. Stod att de skulle kontakta en ang. kort osv. Men inte fan har de gjort det! De kanske inte vill att man ska träna hos dem!!?? :o/
Så ja iaf, då skaffade jag mig en träningsvideo tills vidare! hahah...
Men vill egentligen gärna ha ett gymkort, helst så man kan träna på flera ställen om man vill...
Får se när man orkar ta tag i det där.... :oS
Jag tycker iaf att det är skitdåligt att man inte kan betala per månad på gym - utan att behöva binda upp sig ett helt jävla år!!!
Hur som helst. Måste iaf börja träna nu! Har visserligen gått bra att gå ner drygt 15kg utan att göra något ens för att loosa det... men nu känner jag att det är dags för en kraftansträngning för att gå ner det sista överflödiga. Har man gått ner "lite" vill man gå ner mer... mersmak kallas det va.... :o)
Och att jag skulle skärpa mig med mat och godsaker är väl bara att drömma och glömma - äter som en häst och frossar godsaker som en liten gris... hehh....
Och fråga mig inte vad jag gjort för att gå ner de dryga femton kilon jag tappat, för jag vet inte!!! Bara hände!!? Faktiskt!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag blir förbannad! Man kan inte bara tappa 15 kilo!!!!! Det är fuskit! En annan kämpar liksom, händer inte ett skit för det... : ( Men du kan väl inte påstå att du ska gå ner MER? Då finns det ju ingen Mira kvar.... : (

2009-03-04 @ 08:31:16
Postat av: Oh Mira

Klart jag ska gå ner lite till. Har ett mål att komma i mina jeans jag har väntande på mig på vinden! :o)

De är oanvända och jag har haft dem sen jag var 18! heheh...

...kommer säkert va skitfula på sen, men men... ;o)

2009-03-04 @ 11:27:37
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: A.R

kämpa på Mira :)

2009-03-04 @ 14:09:26
Postat av: Sanna

Herreguuud asså.... Kommer ju bli ett vandrande skellet utav dig... : )

2009-03-04 @ 15:17:45
Postat av: Oh Mira

:o)



Ähh men lägg av Sanna, nu överdriver du!! :o) Ska DU säga för den delen...

2009-03-04 @ 17:20:34
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: A.R

jag håller med dig Sanna ;)

2009-03-05 @ 00:15:25
Postat av: Oh Mira

Nämen nu får ni ge er... ni överdriver juh! :o)

2009-03-05 @ 00:45:32
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mira, nu är det time to inse att du ÄR smal!!! Punkt slut!

2009-03-05 @ 09:10:06
Postat av: Oh Mira

Men LOL... jag är kanske inte tjock längre men inte heller smal än! Så DET så! :o)

2009-03-05 @ 17:20:20
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ehhhh joooooo VERKLIGEN smal! Du kanske inte ser det själv men hela du är lika stor som mitt ena ben typ... : )

2009-03-06 @ 09:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0