Nya skor igen! :oP

Jaha, jobbat HELA dagen då... kom hem vid tjugo i åtta. Fastnade i broöppning med...

Kände mig jättesunkig imorse. Så trött ch bara blähh... men blev lite piggare när vakten kom imorse och sa att jag såg så vacker ut idag. Ehhm, ja han hade säkert grus i ögonen med tanke på att jag hade min "mysklänning" på mig och allt men iaf... Uppskattat att höra såna lögner ändå! ;oP


"Råkade" bli så jag köpte ett par skor till idag!! :oS
Jag kunde inte låta bli!
Men skorna jag gick till jobbet med kändes fula, platta och tråkiga... och arbetsskorna jag hade där var också platta och tråkiga. Behövde något med liiite högre klack iaf.... så då blev det till att handla! ;oP
Ett par lite högre sandaletter blev det iaf! :o)

Skopunkten, 299:- (Nästan slutsålda på direkten, skynda fynda!)

Och funderar nu på att köpa de där vita pumpsen med svart rosett, trots allt... Provat dem igen.... heheh...


Jag vet inte riktigt men borde nog egentligen ta och fixa nåt att käka nu... men åååhhh hatar att laga mat till mig själv bara!! Varför ska det vara så svårt för!? Menar, jag tycker juh om att laga mat egentligen!!? :oS
Blir nog bara rostbröd med jordnötssmör... är juh rätt smarrigt det.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guuuud vilka snygga skor! Me wants!!!! : ) Rostbröd e asgott! ; )

2009-03-07 @ 08:58:14
Postat av: Oh Mira

JAAA visst ärom fina!!? :oD

Tyvärr har juh alla andra också insett det - och vi har bara två par kvar!! Vi fick in dem nu under veckan! heheh...

2009-03-07 @ 18:58:33
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0