Jenniboy över på middag

Jenny har lagat middag hos mig idag.
Blev spaghetti med skink- och kasslersås.
Toppat med fem kilo parmesan så klart.
Mums.

Om vi gillar pasta? Näää inte alls, hahah...
Pastalovers...
Det är lätt att göra! Och gott! :o)

Och mjoo jag råkade visst i bara farten avslöja Jenniboys namn... men det var okej ändå för det är nog inte så jättesvårt att lista ut att hon heter Jenny iaf... ;o)
Så det kan gå....

Vem blir nästa offer, när jag tabbar mig... :oS
Skrik till och skäll ut mig om jag råkar tabba mig igen! Ja, för vissa är juh känsliga för det där med att man skriver ut deras namn... och jag vet inte vilka alla det kan tänkas vara... :oS
Sorry i förväg om jag nu råkar göra bort mig...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0