Jag FÖRSÖKTE va duktig!

Tänkte försöka va duktig här tidigare, även om det tog emot... släpade mig ut i köket och skulle städa, diska och laga mat. Och vad är det första som händer? Joo jag slår sönder 3 (!!!) glas! Krasade ner dem från bordet till golvet. Sen var det verkligen kört! Här ska det inte vas duktiga!! Sopade upp glassplittret från golvet, diskade lite grann och lagade min mat - och så fick det va!!! :o/
Här försöker man va duktig och så blire bara pannkaka!
Jag är en sån klant!!

Jahaaa... måste pölsa ut i snön nu då iaf - som jag hört om.
Vet ej, har själv inte ens kollat ut idag!
Men nu måste jag till affären och köpa yoghurt tydligen, har en beställning... hahah... Sen iväg till tåget för att mötas upp och så bli bjuden på smoothies...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0