French maid?

Åhh va seg jag är idag... iofs har man väl rätt till det på sin lediga dag också!
Men BORDE juh väl egentligen ta tag i en massa saker - som STÄDNING! :o(
Men det är juh sååååå tråkigt!!! :o/

Tänk om man hade något sånt här fint att ha på sig när man gick runt och joxade, kanske det vore liiiite roligare iaf!? ;oP

                

"French maid"-dräkter hos: http://www.trashy.com/

Synd att såna där kostymer är så dyra bara....
Hur mycket tycker man liksom att det är värt att lägga ner bara för att roa sig själv när man går runt och städar... :oS
Men köp en sån till mig vet jag - så kanske jag kommer och städar hos dig! Vem vet liksom... hahhah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0